• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Pomoc/Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności

Na podstawie Zarządzenie Nr 7/2021 Starosty Kępińskiego z dnia 02.02.2021 r. w sprawie wyznaczenia koordynatorów do spraw dostępności, funkcję koordynatora w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kępnie w Kępnie pełni:

Łukasz Wielgosz
e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
tel.: +48 62 78 24 625

Kategoria: Zapewnienie dostępności [2]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2022-07-15 Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności na lata 2022 - 2024
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 16
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności na lata 2022 - 2024 40.68KB zobacz
pdf 2021-03-19 Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności na lata 2020-2021
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 57
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności na lata 2020-2021 33.82KB zobacz
Kategoria: Raporty o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego [1]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2021-03-19 Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - stan na dzień 01.01.2021
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 54
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - stan na dzień 01.01.2021 104.95KB zobacz

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Pierwsza publikacja
Włodzimierz Białek 2021-03-19 10:32
Aktualizacja publikacji
IntraCOM Katowice 2022-04-13 11:18
Wytworzenie publikacji
Białek Włodzimierz 2022-04-13 11:14
Zatwierdzenie
Białek Włodzimierz 2022-04-13 11:14
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry